دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

گاوآهن برگردان دار

گاوآهن برگرداندار از قدیمی ترین و مهمترین اسباب های خاکورزی بوده و برای شخم خاک های زراعی مختلف درخور می باشد. این گاوآهن برش، طویل کردن و برگرداندن لایه های خاک را به خوبی انجام داده و بقایای گیاهی را مدفون می سازد. گاوآهن برگرداندار بر اساس نحوه عملیات (یک طرفه و دوطرفه بودن)، چگونگی اتصال به تراکتور (سوار، نیمه سوار و کشیدنی)، آبرو خیش (30 تا 50 سانتیمتر) و باز تعداد خیش (1 تا 12 خیش) تقسیم می شود. هایپر صنعت فامکو گاوآهن برگرداندار را در مدل های زیر ارائه می دهد:

نشانه از شخم با گاوآهن ایجاد شرایط دلخواه در ساخت خاک، عافیت رشد و رشد گیاهان از طریق گسترش ریشه در زمین است. گاوآهن برگردان صلیب شیاری از خطه را بریده، بلند می یواش و سپس بر می گرداند، بدین ترتیب منجر به زیر خاک عمل کردن بقایای گیاهی، بهبود تهویه و نفوذ آب در خاک می گردد. لازم به ذکر است انجام یک شخم خوب با گاوآهن برگرداندار وسیله کاهش عملیات خاکورزی ثانویه مورد نیاز برای تهیه خوابگاه دانه می گردد. 

واگیو گران ترین گاو گوشتی دنیا

قیمت گاو آهن گاو آهن سه خیش | ارزانترین لیست گاو آهن | خرید فروش گاو آهن مشخصه‌ها -

عصر برنز ، از ج. 3300 سال قبل از میلاد ، شاهد تشدید کشاورزی در تمدن هایی مانند سامر بین النهرین ، سمج کهن ، تمدن دره ایندوس از شبه قاره هند ، چین باستان و یونان باستان بود. در فصل عصر آهن و دوران گذشته کلاسی ، گسترش روم باستان ، جمهوری و آن‌وقت امپراتوری ، در سرتاسر دریای مدیترانه و اروپای غربی با کاربرد از سیستم های کشاورزی موجود مصنوع شد و در چشم حال سیستم مدیریتی را لادگر نهاد که پایه ای برای کشاورزی قرون وسطایی بود. . در قرون وسطی ، هم در آفاق اسلام و هم در اروپا ، کشاورزی با تکنیکهای بهبود یافته و انتشار گیاهان زراعی از یکباره شناسایی شکر ، برنج ، پنبه و درختان میوه همال پرتقال به اروپا از راه مایه تغییر یافت. اندلس بعد از سفرهای کریستوفر کلمب در سال 1492 ، بورس کلمبیا محصولات جدید جهان مانند ذرت ، سیب زمینی ، سیب زمینی شیرین و مانیوچ را به اروپا آورد و محصولات زراعی آفاق قدیم مانند گندم ، جو ، آلیاژ مس و روی وسرب و شلغم و دام از کل اسب ها گاو ، گوسفند و بز به قاره آمریکا.

فروش گاوآهن برگردان دار | ارزانترین گاوآهن برگردان دار -

گاوآهن برگردان دار نیمه مرکب‌نشین از سمت جلو از سبیل یک اتصال قابل هواخوری به رسیدن سه نقطه تراکتور متصل می شود و از سمت عقب با یک چرخ مستعد گردش به طرفین بارداری می شود. گاوآهن ترجیع دار نیمه شوالیه به لحاظ وزن و اندازه از گاوآهن سوار سنگین تر و از گاوآهن کششی سبک تر است.

گاوآهن برگردان دار کششی با یک اتصال به مالبند تراکتور پیوند شده و به دنبال تراکتور بلند می شود. گاوآهن کششی نسبت به گاوآهن سوار و نیمه سوار بزرگتر و سنگین تر بوده و از بهر شخم های عمیق در کشتزارها گشاد به حرفه می روند. حمل و نقل و کنترل عمق شخم از طریق سه چرخ واقع در جلو ، سمت راست و عقب گاوآهن انجام می شود.  

گاو آهن برگردان دار دوطرفه

گاوآهن برگرداندار دو تازه از پر کاربرد است. این تجهیز دارای دو سری خیش برگردان دار است که هر رازآلود به صورت متناوب در گذر و رجعت تراکتور به کار برده می شود و در عین حال تمام لایه های شخم را به یک طرف بر می گرداند. این ویژگی سبب اضافه سرعت شخم شده و سطح تقریبا صاف تری پس از انجام عملیات خاکورزی مشاهده خواهد شد. گاوآهن های دو طرفه در انواع خیش ترجیع دار معمولی و خیش شکافدار ساخته می شوند. در خیش های شکاف دار حدود 50 درصد از سطح خیش حذف می شود از این رو برای شخم اقلیم های بسیار چسبنده توصیه می شود.