دسته ها
گروه پرادا، مالکان پرادا و میو میو، درآمد 2022 به لطف 21 درصد سالانه 3.
7 میلیون پوند (4.
2 میلیارد یورو) در سال 2022، که همگام با شتاب سرحساب است.
برای 31 دسامبر 2022، فروش با 24٪ 3.
3 ژیلیون پوند (3.
7 میلیارد یورو) مطابقت داشت.
این برای عملکرد مناسب بود، برعکس دستههای اوج، 18%، 27% و کفش 29% سال به سال.
فروش در هکتار گروه ایتالیایی که 24 درصد سال به سال بود.
گروه پرادا با 78.
8 درصد درآمد، 2.
9 هزار پوند (3.
3 میلیارد یورو) درآمد، EBIT محور با 20.
1 درصد درآمد، 749 پوند (845 میلیون یورو) بود.
هر دو رشد پرادا و میو میو.
درآمد پرادا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 25 درصد افزایش یافت.
درآمد Miu Miu 20٪ سال به سال بود که یک انفجار اطلاعاتی H2 بود که به عنوان نمونه دامنهای مینی فوقالعاده و پانلهای آپارتمانی آن را به نمایش گذاشت.
به همین ترتیب نمایش بورلسک Miu Miu را تماشا کنید تا سال را به تصویر بکشید.
کفشهای مورد علاقه پاییز/زمستان 2022 بودند و به یکی از محبوبترین محصولات TikTok تبدیل شدند و به این ترتیب Lyst بیشترین جستجو را به دست آورد.
جرقه اتفاق افتادن ایتالیای کوچولو را برانگیخت و سبک ایندی-لغزش را به افراد بدجنس بازی کرد.
پاتریزیو برتلی، مدیر، اظهار داشت: "پرادا در سال 2022 نتایجی را ارائه کرد که زیربنای آن استفاده از تکانه تگ، مشتری و اجرا بود.
عملکرد ما را در دوبیتی پرادا و میو میو به دست آورد و بر اساس آن گسترده شد.
"ما کشتیهای جنگی را انجام دادیم که همگی دستهها و مناطق جغرافیایی، کووید-19 را کنار هم گذاشتیم.
ما به قابلیتها و فعالیتهای پایداری خود ادامه دادیم و اطمینان حاصل کردیم که هویت برندها و مشتریان ما باقی میماند.
حاکمیت ما در گروه تغییر میکند.
سال 2022، ما و سازمانمان، و پروازی که ما استراتژی خود را بالا می بریم.
"