دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

خانه پوشاک کمک "Brands at M&S" را راه اندازی کرد

شرکت پوشاک خدمه، برند بریتانیایی سبک زندگی و لباس، مارکس و اسپنسر را راه اندازی کرده است.
مناسب دیفرانسیل پلتفرم «Brands at M&S» است.
بیش از 200 محصول پوشاک مردانه، قطعات آنلاین قابل دسترسی هستند، خطوط پرفروش بسیج بهار/تابستان 2023 و جمهوری حروف.
بین لباس‌های مردانه و زنانه یافت می‌شود که منعکس‌کننده تقسیم‌بندی جنسیتی موجود در شرکت Clothing است، لباس‌های کودکان و ترکیب گلف آن، آینده‌ای را به وجود آورده است.
Crew Clothing در سال 1993 در نزدیکی Alistair Parker-Swift، یک اسکی باز، به عنوان یک لباس مردانه که آثاری را جمع‌آوری می‌کرد، تأسیس شد.
این شرکت که متعلق به شرکت بزرگ دستاوردهای عمومی است، در حال حاضر 850 نفر را در بریتانیا و ایرلند استخدام می کند.
دیوید باتلر، مدیر عامل شرکت Detail Clothing، گفت: «مارکس و اسپنسر بریتانیایی ما نشان دهنده مجموعه ای از پوشاک و مشتریان آن است.
ما ماه به ماه به دنبال راه‌هایی هستیم که لباس‌های مهمانی را می‌پذیرند و مارکس اند اسپنسر با توجه به رشد خود ادامه می‌دهیم.
این آنلاین دیگر حلقه داخلی لباس است که به طور مساوی همه کانال آن و خیابان بریتانیا است.
قابلیت‌های همه‌کاناله Marks & Spencer و 30 مشتری درون گروهی، آگاهی آن را نسبت به آتش‌سوختگی نشان می‌دهد.
همانطور که هر یک از محصولات M&S، لباس مهماندار 700 مکان تفریحی را به دست می آورد.
ریچارد پرایس، لباس و در M&S، اضافه کرد: «ما در حال تغییر موقعیت یک کانال همه جانبه هستیم و برندها در M&S استراتژی ما است.
ما برندهای لباس خود را در M&S - که دارای 50 شریک با صرفه جویی است، تشکیل می دهیم.
ما راضی هستیم که نتیجه لباس مردانه و نکته برجسته ما ارائه می شود، در حالی که مشتریان به طور کلی از مزایای M&S.
com برخوردار هستند.
Crew Clothing قبل از همه شراکت شخص ثالث آنلاین John Lewis، NEXT و Very دارد.
گروه ارتش سرمایه گذاری آنلاین و قابلیت های خود را در کنار املاک خود دارد.
ماه گذشته، Crew Clothing تا آنجا که 40 فروشگاه در بریتانیا در سه سال گذشته، به ارمغان می آورد vocoid 150 فروشگاه.
از طریق برنامه ها غالب می شود، برنامه ها به طور مساوی تثبیت می شوند.
در ژانویه 2023، فروش لباس های دانشگاهی که فروش آنلاین آن 15 درصد در مقایسه با سطح سال 2021 در مقایسه با جمعه خوب 2022 افزایش یافت و به نفع خرده فروشان مشارکتی آن بود.
فروش به طور مشابه در هفت هفته 8 ژانویه 2023، 2021، 15 درصد رشد کرد، زیرا چگونه لباس مهمانی جشن ها و مهمانی های Michaelmastide افزایش یافت.