دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

طرح های خودروسازان برقی در سئول

GOYANG، کره، 30 (یونهاپ) -- خودروسازان برنامه های برقی سازی خود را در سئول افزایش دادند تا بدانند که چگونه کشورها در بحبوحه گرم شدن گازهای گلخانه ای صفر را سریعتر می کنند.

تولیدکنندگان اتاقک، برندهای اتوبوس ورزشی پورشه، وسایل نقلیه نمونه کارشان (EVs) برقی‌سازی هستند.

مقررات انتشار گازهای گلخانه ای اروپا، که به صورت مرحله به مرحله اجرا می شود، تولیدکنندگان با خودروهای خود وداع می کنند و جریمه می کنند.

در نمایشگاه سئول امسال، مدل ها توجه را به خود جلب کردند: EV 9 پرچمدار SUV رونمایی از شرکت هیوندای نزدیک با شرکت کیا و تورس EVX SUV که با KG Mobility، که قبلاً به نسبت سانگ یانگ شناخته می‌شد، به نمایش گذاشته شد.

EV9 پلت‌فرم EV گروه هیوندای کیا است که E-GMP نامیده می‌شود.
شاسی بلند EV6 در سال 2021 راه اندازی شد.

این شاسی بلند سه ردیفه دارای صدای زنگ 99.
8 کیلووات ساعت است و 500 کیلومتر شارژ دارد.

این 30 گرفته شده و طبق گفته شرکت کیا، شاسی بلند EV9 تمام الکتریکی را نشان می دهد که در KINTEX Goyang، سئول، در سال تقویمی 30 سئول، 2023 نمایش داده شده است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

کیا به تدریج EV9 را در ایالات، اروپا، آمریکای لاتین، و بازارهای آسیا و اقیانوسیه در سه ماهه خود برنامه ریزی می کند.

برنامه‌های EV9 GT-line را ادغام می‌کند و مدل‌های EV9 GT امسال EV خود را غرغر می‌کنند.
خط GT مطابق خواسته های اردک GT است.

سدان های K5 و SUV های سورنتو 3 مدل GT-line را فاشیست.

یک کوپه 3 امکان تغییرات و عملکردهای اوتارکیک را در نزدیکی راننده فراهم می کند.

KG تورس EVX، که در حدود 500 کیلومتر شارژ می شود، و سه مدل فکری که پیکاپ 'O100' دارند عرضه شد.
تورس EVX نیمه تمام را برنامه ریزی می کند.
Kwak Jea-sun، رئیس KG، گفت: "Quid pro quo یک شرکت ارائه دهنده راه حل است.
و باور عمومی با کد "O100" همچنان تغییر دهنده بازار خودروهای برقی است.
"

پیچیدگی زیان‌آور سئول به نفع طرح‌های سانگ یانگ موتور باعث ستایش دانش‌آموزان شد و تأثیر بدی را که کنگره با KG از مواد شیمیایی به فولاد رهبری کرد، به‌عنوان یکسان پیشنهاد دهنده قطار پر از بدهی ژوئن را ستود.

اکتبر، سانگ یانگ با موافقت با شرکت دریافت کنفرانس، برنامه ریزی مجدد دادگاه را به مدت 1 و نیم سال به پایان رساند.

داپل هیوندای دیدگاه متقابل تمام الکتریکی را در خودروهای شاسی بلند GV70 و G80 نشان داد.
مدل ها.

این عکس 30، 2023، شاسی بلند تمام الکتریکی Torres EVX KG Mobility را نشان می دهد که در سئول گویانگ، سئول نمایش داده شده است.
(یونهاپ)

این در 30 سال 2023 گرفته شده است، در طول تاریخ پس از سئول گویانگ، سئول، و خداحافظ مرسدس بنز نشان می دهد که EQE 500 4MATIC SUV همچنان کره ای در سال جاری عرضه شده است.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

در بین برندهای وارداتی، مدل‌های نمایش داده شده مرسدس بنز کره، EQE 500 4MATIC SUV و مرسدس-AMG EQE سدان، برنده عرضه‌های خود در سال جاری شدند.

مرسدس بنز دارای مدل هایی است، مرسدس بنز مرسدس بنز EQS 53 4MATIC+ سدان، EQE 350+ سدان و EQS 580 4MATIC SUV، کره ای سال ها.

نوعی خودروساز آلمانی، BMW، پیل سوختی هیدروژنی BMW ix5 و نسخه آن را معرفی کرد، همچنین اولین مدل تاریخ، XM، با نام تجاری M با کارایی بالا.

BMW همچنان "یک معیار تحرک" در میان خط تولید خودروهای برقی خود است.

پورشه کره مدل‌های باتری‌دار - سدان تایکان GTS و هاچ‌بک تایکان 4S را به نمایش گذاشت، بدون هیچ تمایزی، خودروهای اسپرت آلمانی به دنبال خودروهای الکتریکی 80 درصدی مطابق با 203O هستند.

p>

خودروهای پورشه فروخته شده در کره، مدل های پلاگین هستند.

در همین حال، هیوندای مدل فیس لیفت شده سدان نسل هشتم، The Edge را به نمایش گذاشت و خودروساز بریتانیایی INEOS Automotive Ltd.
مدل خود، SUV را معرفی کرد.
، در هنوز خود را در این سال است.

این چهار چرخ متحرک دارای موتور دیزلی 3.
0 لیتری B58 بی‌ام‌و، شیشه جلو آلمانی هشت سرعته میله‌ای ZF Friedrichshafen AG و محورها Carraro Axles، سیستم‌های مستقر در ایتالیا است.

> نمایشگاه‌های سواری، در حالی که نقاط تماسی که در آن ترمزهای قدرتی خودروها و فن‌آوری‌ها را انجام می‌دهد، روند برقی‌سازی هستند.

خودروسازان به طور فزاینده ای نمایشگاه های غیرخودرویی، به طور مشابه نمایشگاه گوشت خواران، خودروهای الکتریکی خود را به نمایش می گذارند.

خارج از صنعت شیشه جلو، فرانکفورت به طور مساوی به نمایشگاه تراکتور تغییر نام داد و توکیو این نمایشگاه نمایشگاه تمام صنعتی ژاپن

کره نمایشگاه‌های احتراق گیاهی دارد - نمایشگاه سئول و بوسان.

در نمایش‌ها، مقامات از کمیته‌ها درخواست کردند که بخش‌هایی مانند سازندگان تراشه، شرکت‌های حفره هوای شهری، سازندگان رباتیک و استارت‌آپ‌ها را به فناوری‌های خیلی زود تبدیل کنند.

این به موجب BMW (R) را نشان می دهد که در th (.
.
.
)