دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

بازرسی جرثقیل سقفی پاورپوینت جامع سلامت جرثقیل

تاریخچه جرثقیل و انواع آن دروازه ای

فیلم آموزشی ریگری جرثقیل و تاورکرین

بازرسی جرثقیل سقفی پاورپوینت جامع سلامت جرثقیل

5-5-24-کليه پله ها، سکو ها، دستگيره ها و پدال هاي جرثقيل بايستي کاملاً تميز و عاري از پیه و گريس باشند. اين مناسبت‌ها بايستي هرروز میانجیگری راننده/اپراتور جرثقیل بازرسی گردد.

5-5-34- در صورت نیاز به بلند کردن افراد توسط جرثقیل، این عملیات می بایست توسط یک سبد با مشخصات ایمن انجام شود و آویزان شدن افراد از قلاب موکدا ممنوع است.

5-5-36- پس از اتمام فعالیت باربرداری و خاموش نمودن جرثقیل و قبل از رفتار به ترک آن می بایست درب صداق راننده قفل شود.

5-5-39- یدک کردن و نقاشی کردن اتومبیل و غیره بوسیله جرثقیل اکیداً ممنوعه است.

5-5-43- در موقع باربرداری توسط دو جرثقیل رعایت موارد ذیل الزامی است:

5-5-43-1- اطلاع از تناژ و ظرفیت باری هر جرثقیل و اندازه بار.

5-5-43-2- طرز قراردادن دو جرثقیل و وسایل بلند کردن متناسب با وزن بار به‌خاطر هر جرثقیل.

5-5-43-3- انتخاب سیم بکسل و وسایل دراز کردن متناسب با وزن بار برای هر جرثقیل.

دوره آموزشی بازرسی جرثقیل تهران شرکت بازرسی جرثقیل

با توجه به اساسنامه رده زندانی آسیا، فعالیت‌ها ی بازرسی ها و صدور گواهینامه های قانونی به صورت  انتفاعی ارائه شده و درآمد ناشی از آن به منظور افزایش کیفیت خدمات به مشتریان صرف توسعه و تحقیق و آموزش پرسنل می گردد.

موسسه رده بندی آسیا با بیش از ۳۰ سال پیشینه در نمایش خدمات انجام بازرسی ها و صدورگواهینامه های قانونی به نیابت از اداره بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران، ساز و کار و نرم افزارهای شایسته جهت انطباق با کد بین المللی سازمانهای واجد صلاحیت (Recognized Organization Code) را حاضر آورده است. شبکه فراگیر و در اوقات گسترش بازرسان انحصاری موسسه رده دربند آسیا در تمام دنیا امکان پشتیبانی از ناوگان تحت کلاس  همه اسباب را فراهم آورده است. خطوط کشتیرانی مهم کشور و شناورهای تحت کلاس موسسه توانسته اند در طی سال‌ها با بهره گیری از گواهینامه های قانونی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری صف بندی آسیا به تمام بنادر دنیا تردد نمایند. به پشتوانه تحمل فنی و ساختار مدیریت رو به رشد، موسسه رده بندی چرخاب در صدد توسعه فعالیت های نمایش فعالیت‌ها عرفی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و دریای عمان به عنوان اهداف اول وکشورهای آسیایی به عنوان اهداف آتی می باشد.