دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

رجیس شولتز، مدیر عامل JD Sports، اخبار "رویکرد استراتژیک" را منتشر کرد.

رگیس شولتز، مدیر عامل JD Sports، در حال جمع‌آوری خود در یک مورد از Markets و خرید سال‌های سرمایه‌گذاران و تحلیلگران است.
با توجه به امروز، چگونه JD "تقویت علت خود را به متخصص مد ورزشی"، شورای Nicaea رشد شرکت.
به عنوان رویداد، JD سال هایی را دنبال می کند که شامل موارد زیر است: رشد مضاعف مناطق دوگانه دو حاشیه سرمایه 500 میلیون پوند تا 600 میلیون پوند در هر سال تحصیلی 50 درصد 60 درصد بازارهای بدون نفوذ متمرکز 250 350 فروشگاه JD در سال فعالیت‌های نقدی ۱ میلیارد پوند در سال شولتز گفت: «امروز یک شورای محلی جدید را رقم می زند که JD همان طور که برنامه های ما نیروگاه ورزش-مد را معکوس می کند.
با بافت پویایی بلندمدت ما، فرصت‌هایی در مقابل JD در سطح بین‌المللی، در آمریکای شمالی و اروپا داریم.
ما در کنار افزایش پیشنهادات، سرمایه‌گذاری و تجزیه و تحلیل همه‌کانال خود، و بهره‌گیری از مشارکت‌های بلندمدت بلیت خود، از مشتریان پیشی می‌گیریم.
"JD ما و آن JD از فضای اصلی خود در سطح جهانی استفاده می کند و سهامداران را تجدید می کند.
" چهار ستونی که امروز در زمین به آنها پرداخته شد عبارتند از: اول ویژگی JD مفاهیم مکمل فراتر از خرده فروشی مردم، شرکا و جوامع Last JD Sports Fashion در شش هفته 31 دسامبر 2022، 20 درصد را گزارش کرد که بر اساس آن فروش در فروشگاه و آنلاین انجام شد.
علاوه بر این، 10 درصد در 22 هفته 31 دسامبر 2022، در مقایسه با 5 درصد در طول اولین سال مالی.
درآمد ایالات متحده آمریکا 20٪ در تاریخ، کسب و کارهای بریتانیا، ایرلند و آسیا "تحرک خود را حفظ کردند"، در فروشگاه ها و آنلاین جفت شدند.
در ماه دسامبر، JD 15 برند جذاب اما غیر اصلی را عرضه کرد - خرده فروشان Choice، Giulio، Cricket، Tessuti، Scotts و Xile، اکنون برندهای لباس مردانه و Prévu Studio، کفش مردانه نیکلاس دیکینز، و لباس های آنلاین زنانه Missy loop Frasers 47 پوند.
m exempli gratia بر کسب و کار ورزشی میانی خود تمرکز می کند.
پاسخگوی شولتز، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل پیتر کاوگیل می 2022 است.
JD Sports از TheIndustry.
fashion را بخوانید: آیا JD فریزرهای مارکدار را تحویل داده است؟