دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

برطرف کردن موهای زائد با دستگاه لیزر الکساندرایت؛مزایا و هزینه

همگی ما حداقل مقدار کمی موی زائد ، اطراف ، روی پاها و باقی نقاط بدن داریم. در این بین برخی بدشانس‌تر هستند و موهای زائد رو ناحیه‌هایی از بدنشان، مشابه شانه، بازو و پشت بدن، می‌روید که دسترسی به آنجا سخت‌تر است. خوشبختانه بی‌شمار و دستگاه‌های براساس بر نور مختلفی به‌علت رفع موهای زائد طراحی شده است.

از بین بردن موهای زائد با لیزر الکساندرایت درمانی راحت و موثر است که در آن فولیکول‌های مو با استفاده از پالس‌های نور لیزر خرابی می‌شود. لیزر الکساندرایت سریع‌ترین نوع لیزر موهای زائد است. لیزر الکس برای درمان ناحیه‌های بزرگتری از بدن مناسب است و به بیمارانی با پوست منور تا زیتونی رنگ توصیه می‌شود. لیزر الکساندرایت لیزری موثر و کارآمد از بهر رفع موهای زائد است که دوران و هزینه درمان را کاهش می‌دهد. این لیزر می‌تواند در کنه زیادی از پوست نفوذ کند و موهای ظریف‌تر و نازک‌تری را از بین ببرد که دیگر لیزرها کمک چندانی به رفع آنها نمی‌کنند.

ویژگی های دستگاه لیزر موهای زائد الکساندرایت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد لیموتاپ مگ بهترین دستگاه لیزر موهای زائد برای صورت، زیربغل، بیکینی و ساق

عوامل موثر در برانداز هزینه‌ی لیزر موهای زائد :

بهترین راه برای اطلاع از هزینه های لیزر موهای زائد این است که با یک متخصص لیزر موهای زائد مجرب و با تجربه مشورت کنید.

بر اساس مطالعات انجام شده، بهترین دستگاه لیزر از بهر موهای تیره، دستگاه لیزر ان دی: یاگ ( Nd:YAG ) ۱۰۶۴ نانومتری است. این دستگاه موثرترین فناوری لیزر موهای زائد را برای پوست های تیره و افرادی که برنزه کرده‌اند، دارد. زیرا می تواند کنتراست رنگی ناچیز روشن موی تیره و پوست تار را تشخیص دهد و به کوه طور مثمر و سهل موهای زائد را ازبین ببرد. دستگاه الکساندرایت کندلا مدل GentleLase pro به راهنما قابلیت نظم طول موج بر دو میزان 755nm و 1064nm برای پوست‌های تیره نیز قابل استفاده می ‌باشد.

درمان موهای روشن تر، مانند موهای سرخ یا خاکستری، با لیزرمی تواند دشوارتر از موهای مشکی باشد. با نگرش به مقدار محدود رنگدانه دراین نوع موها، پاره‌ای از فناوری‌های لیزر موهای زائد در معرفت و از واضح بردن فولیکول موهای منور مؤثر نیستند. ۲ دستگاه لیزر ثمربخش برای موهای روشن و بلوند عبارتند از: دستگاه لیزر جنتل مکس پرو(GentleMax Pro)  که از فناوری الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری استفاده می بطی‌ء و دستگاه لومینس لایت شیر دوئت (Lumenis LightSheer DUET ) که از فناوری دیود ۸۱۰ نانومتری استفاده می کند. پایدار شده است که فناوری مورد کاربرد این دستگاه ها در از بین بردن دائمی موهای روشن جزیل سودبخش هستند.

لیست قیمت شناسایی دستگاه‌های لیزر موهای زائد و مقایسه طول موج‌ آن‌ها الکساندرایت لیزر موهای زائد با بهترین دستگاه لیزر موهای زائد ۲۰۲۱

۱-  خواهشمند است بعد از لیزر تا مدت ۲۴ ساعت به هیچ عنوان موارد زیر را انجام ندهید:

۲- از زمان لیزر به مدت ۳ روز سخا “زینک + بتامتازون” (برای نواحی بدن) و کرم “زینک + مومتازون” (برای خطه صورت) را هر ۸ ساعت بزنید و از روز چهارم به بعد از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. تمرکزفکر فرمایید کرم زینک را به نسبت یک سوم کرم های دیگر استفاده نمایید.

۴- چکه موها در جلسات لیزر، در هر فرد مباین است، ممکن است پس از ۲۰ روز از جلسه اول و یا تا اینکه ممکن است پس از مجلس دوم و سوم اتفاق افتد (بدین معنی که در جلسات طرف ممکن است ریزش اتفاق نیفتد). این کاملا نسبت به شرایط پوست هر تک متفاوت است. این‌چنین در صورتی که پیش تر در مرکز درمانی دیگری لیزر ارتکاب داده اید الگوی سیلان مسلما نمی تواند مانند سابق باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد نابلکس

دستگاه لیزر موهای زائد نی نی سایت

عوارض کار با دستگاه لیزر موهای زائد

عکس انواع دستگاه لیزر موهای زائد

عکس جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد

عکس بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

عمر دستگاه لیزر موهای زائد

عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

عکس دستگاه لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد عوارض

طریقه کار با دستگاه لیزر موهای زائد

طریقه استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد

طرز استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد