دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

چالش های پپکو H1

گروه پپکو، پاوندلند و پپ اند کو، نتایج مالی خود را در نیمه اول، 17.2 درصد به ارزش 1.9 ژیلیون پوند (2.3 میلیارد یورو) به عنوان پایه متوسط ​​در حال گردش دارد. برای 31 2022، پپکو نتایج را به اشتراک گذاشت: EBITDA اساسی 7.3٪ 296 پوند (347 میلیون یورو) بود. پیش از این، 28.5% 123 پوند (144 میلیون یورو) پایه گذاری شده است. بدهی پایانی 1.1 پوند بی نهایت (1.4 میلیارد یورو)، 146 پوند (171 میلیون یورو). "رکورد" افتتاحیه H1، با 235 افتتاح و 586 تمدید. فروش این گروه منجر به عملکرد "مثبت"، کمپین های تبلیغاتی و بازگشت مشتریان به فروشگاه ها شد. با این حال، بازارهای اروپایی، منجر به هزینه های آدمخوار شده است. بریتانیا ادعا می کند که سنگ کلید هزینه زندگی تا آنجا که خریدهای غیر ضروری را گهواره می کنند، روی وسایل یکبار مصرف مشتریان تأثیر گذاشته است. به این ترتیب، پپکو از قیمت‌های مشتریان خود محافظت می‌کند و در عین حال تورم را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد که منجر به حاشیه‌های گروه می‌شود. Trevor Masters، مدیر عامل Pepco Group، گفت: "ما این گروه هستیم و تجارت را خنثی می کنیم. یک محیط کلان دلپذیر، ما استراتژی، برنامه خود را تسریع کردیم، که به کسب و کار پاستیسیو تبدیل شد. ما قیمت‌های خود را حفظ کردیم و به تجارت خلع ید ادامه دادیم، مشتریانی که متوجه نشدیم محصولات ما را با بودجه بالا افزایش می‌دهند.