دسته ها
(ATTN: بهروزرسانیها پاراگرافهای 10-11)
JEJU، کره، 20 ژوئن (یونهاپ) -- Lexus Korea دوشنبه «RZ 450e» خود اکنون تقریباً در سال 2035 کاملاً الکتریکی است.
گروهی به آژانس یونهاپ گفتند که لکسوس RZ 450e شاسی بلندهای کوبه ای (BEV) با اندازه بزرگ را برنامه ریزی می کند - فقط در مرحله قفل با شرکت تویوتا کره ای 2023.
خودروساز ژاپنی RZ 450e در ایالات متحده امسال، در حاشیه یک جزیره ججو تست درایو است.
"ما به تدریج با مدل های آلایندگی صفر خود در بازارهای خودروهای برقی مواجه می شویم که و چین، روند برق رسانی."
هفته، لکسوس SUV لاکونیک UX300e، مدل UX، و NX450h+، پلاگین شاسی بلند NX را معرفی کرد که فروش چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا را افزایش می دهد.
UX 300e دارای پوشش خام لیتیوم یونی با ظرفیت 54.35 کیلووات ساعت است و 233 کیلومتر با هر بار شارژ می شود. با فشار کامل 80 فشار سریع طول می کشد.
تویوتا و لکسوس یک مدل لیگ 30 BEV مطابق با سال 2030 به بازار میآیند و قصد دارند 3.5 واحد BEV را مطابق با سال تولید کنند.
به ویژه، لکسوس 1 BEV را در گام 2030 و وسایل نقلیه خود BEVs در نزدیکی سال 2035 را هدف قرار داده است.
در حال حاضر، 98 درصد خودروهای Lexus و 93 درصد مدلهای تویوتا فروخته شده در سطح جهانی، مدل هستند.
تویوتا امسال خودروی تمام الکتریکی bZ4X SUV کره ای را برنامه ریزی می کند.
"برخلاف لکسوس، تویوتا مدل های خود را در بازارهای تقاضای خود برنامه ریزی می کند که زیرساخت های شارژ را برای دولت ها در نظر می گیرد، به عنوان مثال آسیا، در مقایسه با آن ها. خودروسازان ژاپنی در سال 2019 با تنش های بین سئول و توکیو در سال 2019 با فروش خودروهای ژاپنی مواجه شدند.
ژوئیه 2019، ژاپن مقررات سخت گیرانه ای را برای صادرات سه ماده با تکنولوژی بالا به کره تشدید کرد. نیمه هادی ها و نمایشگرها آگوست، ژاپن رسماً رویههای ترجیحی کشورهای خود را به کره تبدیل کرد.
این اقدامات ژاپنی به طور گستردهای در نظر گرفته شد ceteris paribus در مقابل قوانین جادهای که شرکتهای ژاپنی قربانیان کرهای را در طول استعمار ژاپن در شبه جزیره کره در سالهای 1910-1945 جبران میکنند.
p> 2020، مارک های ژاپنی - تویوتا موتور، ویژگی متمایز آن لکسوس، هوندا، و شرکت نیسان و درز آن اینفینیتی - فروش تبانی آنها 44 درصد، 20564 خودرو، 36661 دستگاه قبل از آن.
دسامبر 2020، نیسان در بحبوحه همهگیری کووید-19، فعالیتهای خود را در اتاق بازرگانی کره کنار کشید.
[email protected] .kr
(END)