دسته ها
آخرین علامت کاست تک جنسیتی بریتانیا A برای مثال اولین مسابقه «پروژه جوجه کشی سوهو» در لندن شفتزبری را اعلام کرد، چیزی که ممکن است یک پاپ آپ 658 فوت مربعی بدون اجاره در 99 Berwick the Soho باشد.
جمعه 2 دسامبر 2022، سه ماه افتتاح شد.
با در نظر گرفتن حفاری مبتنی بر هاکنی - که پایداری و فراگیر بودن شفتزبری تأیید می کند - پاسخگوی آینده (و همسر) Eisa و Barbara Fidler-Wieruszewska در طول کووید-19 2020 بود.
یکی از سه اجارهنشینی در سوهو، Eisa و Fidler-Wieruszewska TheIndustry.
fashion's Contributing Editor، Bottomley، برنده شدن، چگونه است و برنامههای آنها برای آینده چیست.
چرا و چگونه A Nature؟
نیک ایسا: باربارا پیراهن ساز و طراح است.
کفش و کیف دستی سفارشی داشت.
تمام دنیا
باربارا فیدلر-ویروسزوسکا: ما همیشه لباس کار و گرانبها هستیم.
سال های مربوطه طراحان ما در هر حال صنعت.
در کارخانههایی که به محصولات نگاه میکردند، وجود ارگانیک مورد علاقه ما از طریق طراحان اسانس بود.
در واقع، این ما را در معرض آموزش مجدد در آن صنعتگران قرار داد.
و کشف کرد که موذی گری قوه تخیل ما را به حرکت در می آورد، و ساخت و انتقال را گرفت.
ما محصولات را همانگونه که میخواستیم حفظ میکنیم، مگر اینکه تیم انحصاری دنیای Mayfair باشیم.
ما می رویم آنچه را که در یک نقطه فعلی به مشتریان خود آموخته بودیم، بیاوریم.
همه ما از نظر خیاط لندن هستیم و آن را تغییر نمی دهیم.
شما تعریف 2020 را در طول این سال آغاز کردید - چگونه به همه چیز رسید؟
BFW: برنامه ریزی ما را تسریع کرد.
ما قبلاً یک شرکت تجاری داشتیم، به نظر می رسید ما هستیم.
که خاموش است، ما تفاوت را خفه می کنیم.
این مشتریان و شخص لالیگاگ است.
NE: ما پیراهن را شروع کردیم.
این بود که اولاً، باربارا یک پیراهنساز است که به اندازه کافی یک پیراهن حیرتانگیز تولید میکند و ثانیاً ما برش بند بودیم.
ما و لباسهای دستساز، بهطور کامل تحمل نکردیم که یک فرد Savile Row/Mayfair بتواند آن را عرضه کند.
صرفه جویی ما بیش از حد بالا، و لندن، در نزدیکی ما سازگار با صنعتگران.
زمان بازیگری همی شما چطور بود؟
NE: اینستاگرام همیشه پلتفرمهای آنلاین مورد توجه ما بوده است.
ما دنبالکنندگان خود را برنامهریزی میکنیم، یک وبلاگ برای فعالیتهایمان ایجاد میکنیم، و این مرکز تلاشهای تبلیغاتی ما است.
اینستاگرام ما به عنوان اکانت باربارا شروع به کار کرد.
ما A را در تمام جهات با پیراهن خود خراب می کنیم و آن آنجاست.
یک جهش رو به جلو اتفاق افتاده است، زیرا رویدادها فقط با توجه به محصولاتی که منتشر کردهایم.
نسبت به وجود و صنعت ما این چیزی است که ما می بینیم! ما بطور تصادفی 17000 دنبال کننده داریم و این رشد را داریم.
«پروژه انکوباتور سوهو» شفتسبری در کجا تلاش کرد و آیا کت کتاب وارد شد؟
BFW: با چه حالتی از وفاداری ما به طور دائم پشتیبانی میشویم.
و فرصت هایی در آنجا وجود دارد، فضاها، حمایت مالی، مشاوره کاری، آن.
NE: ما شب و روز از نزدیک به مهارتهایمان ایمان داشتیم.
این ما برای دو نفر در پول سازی هستیم.
ما مبارزه شفتسبری را به کار بردیم و میدانستیم که قیمتی داریم که قیمت ما این است و کاری که انجام میدهیم.
و آنچه ما است اشیاء هنری باله و چرم است.
این چیزی است که ما بودیم و ما را به عنوان مردم تعریف می کند.
چه چیزی باعث شد که بدون هیچ گونه تزلزلی با شرکت کنندگان چه چیزی مواجه شد؟
BFW: ما در چه قیمتی هستیم در حالی که ما محصولات خود را در سایت داریم.
ما قبل از تمام پنجرههای بازشو چطور بود، با این حال خانه حفر شده است.
دیدن ما در خیابان برویک.
غم و اندوه ما اوج در دست گرفتن لباس شماست، این یک فرصت است، و ما در شفتزبری بودیم که ما را تسلیم کرده بودیم.
آیا داشتن وبسایت خود در همه زمانها اینفرا آنلاین رویا بود؟
BFW: ما هر دو طرف عملکرد - و تجارت الکترونیکی.
ما مشتریانی از ایالات متحده آمریکا و کانادا هستیم که تجارت الکترونیکی می کنیم.
ما ایجاد و روابط خود را از طریق ایمیل و فروش آنلاین.
از طرفی، این مشتریان مستقر در بریتانیا هستند که از سوهو بازدید می کنند.
ما مطمئناً بازدیدهایی داشتهایم که اینستاگرام ما چه کسی، و محصول، شخص است.
این پاپ آپ کسب و کار شما چیست؟
NE: در نظر گرفتن اجاره یک آگهی تجاری یک خطر است.
این مهارت بازی به ما قبل از این به طور دائم به جایی نزدیک شد.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
چگونه بوده ام و روزها چه بوده ام (.
.
.
)