دسته ها

اینترنت گردی
مطالب برگزیده
اطلاعات کاربری
شبکه های اجتماعی

دستگاه روغن گیری کلد پرس ۱۳۵

دستگاه روغن گیری کلد پرس 135 قابلیت روغن گیری از انواع دانه های روغنی مانند کنجد ، سیاهدانه ، بادام ، فندق ، آفتابگردان ، نارگیل ، کتان و… را دارد. ظرفیت روغن گیری این دستگاه روغنگیری 50 کیلوگرم دانه ورودی در ساعت است. سیلوی طراحی شده برای 135 دارای ظرفیت 200 کیلوگرم برز می باشد. این دستگاه دارای سیستم هوشمند خاموش عامل است تا در زمانی که دانه های در به دستگاه تمام می شود دستگاه را بصورت خودکار خاموش کند. موتور دستگاه از گونه گیربکسی پرقدرت ایلماز ترکیه می باشد همچنین از دیگر ویژگی های این دستگاه روغن گیری میتوان به کارکرد بی صدا ، تجهیزشده بودن به اینورتر جهت کنترل بعید موتور ، کنترلر دمای دیجیتال و  پوشش تمام استیل اشاره کرد.

با توجه به ظرفیت تولید و قابلیت کار شبانه روزی از این دستگاه میتوانید در کارگاه ها و خطوط تولید روغنک شی پرس سرد استفاده کنید. تمامی قطعات سیلندر ، ماردون ، خردکن و پریجت از فولاد های ویژه با سختی بالا  ساخته شده اند .

دستگاه بسته بندی روغن زیتون | خرید دستگاه پرکن نیمه اتوماتیک09152000050

مناسب ترین راهنمای خرید دستگاه روغن گیری خانگی کوچک مدل آلمانی با مناسب و ارزان -

اسیدهای هیومیک به‌علت گیاهان مفید است و دلیل تحریک رشد ریشه شده و ماده‌ها معدنی مورد تلنگ اصل گیاه را مهیا می کنند و علت ازدیاد نشو و عملکرد آن‌ها می‌شوند. پس توصیه می‌کنیم قبل از خرید دستگاه روغن گیری با کمپانی هایی که در زمینه تولید دستگاه روغن گیری هستند، تماس بگیرید و از مشاوره آن‌ها بهره مند شوید. روغن گیری از هسته انگور یکی از راه های تجهیز روغن در میان تماما روغن های گیاهی زنده در بازار است. شماری تولید کنندگان از برگ گیاه شاه توت استفاده می کنند تا بتوانند روغن بیشتری استخراج کنند و در تهیه روغن نیز مورد استعمال قرار دهند.

دستگاه روغن کشی یا دستگاه روغن کشی برای تهیه روغن به‌سبب کاربردها منسوب ومربوط به‌خانه بسیار مناسب بوده و بسیار به صرفه می باشد. دستگاه روغن کشی یا دستگاه روغن کشی می‌تواند در هر ساعت ، 6 تا 10 کیلو حار روغن خالص را با درجه حرارت 70 مرتبه سانتی گراد از دانه‌های روغنی استخراج کند. دستگاه روغن کشی به دلیل استفاده از قطعات و ابزار پیشرفته در ساخت آن ، باید بسیار با دقت و توجه فراوان ساخته شده باشد. امروزه روغن گیری یک روش بسیار ساده، کم هزینه و لایق معرض است که امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه فناوری دستگاه‌ها به وجود آمده است، میزان تولید و مصرف آن به صورت سزاوار توجهی افزایش پیدا کرده است. امروزه روغن گیری بیشتر در منازل رواج پیدا کرده است برای‌اینکه هم دستگاه های روغن گیری خانگی کوچک‌تر و کم مصرف‌تر هستند و هم آن‌ها کم‌تر از روغن گیری صنعتی است. شرکت تولید کننده دستگاه‌ها برای کم کردن هزینه‌های تولید به شما طرح می کند از این دستگاه ها استفاده کنید. دستگاه روغن گیری در مدل های مختلفی از یکباره ساده، اتوماتیک و پیشرفته هستی دارد.دستگاه روغن گیری دارای یک نصیب اصلی که می‌توانید با استفاده از آن، روغن خام را به انواع مختلف و در ظرفیت های مختلف از جمله تا 1 تن در ساعت (بسته به ظرفیت دستگاه) برسانید. دستگاه‌های دارای مخزن برای تهیه‌ی روغن در ظرفیت های متفاوت را می توان به سه نوع متعدد تقسیم بندی کرد: در نوع بدو می‌توان دستگاه را به یک آسیاب عطاری تبدیل بروز و بدون استفاده از روغن، از دانه‌های گیاهان شبه دانه ی کتان، کتان، زیره سبز، سیاهدانه و. روغن بدست آورد.

خرید دستگاه روغن گیری کنجد | بهترین دستگاه روغن گیری -

همان طور که می دانید روغن های صنعتی دارای مقادیر زیادی پالم هستند که خطرات زیادی را برا سلامتی به همراه دارد. به همین علت بسیاری از افراد به دنبال خرید روغن هایی هستند که از هر نظر قبراق باشند. دانه های روغنی زیادی ندارند و می توانید با ناب مبلغ کمی آن ها را خریداری کنید. دستگاه روغن گیری با تحت فشار قرار عطا کردن دانه های مختلف باعث بیرون شدن روغن آن ها می شود و شما می توانید این روغن ها را بعد از برگیری شدن با خیالی آسوده مصرف کنید.

بسیاری از فروشگاه های مواد غذایی با کاربرد از این دستگاه روغن خارج شده از دان های گیاهی را به فروش می رسانند. مشتری های یک فروشگاه با دیدن این فرایند اطمینان پیدا می کنند که روغن سالم و خالصی را خریداری می کنند.

دستگاه روغن گیری خانگی مدل (HOME PRO)