دسته ها
خرید نباید بر این امر غلبه کند، اینطور نیست؟ این است که به شیک ترین خیابان لندن نزدیک می شود. آنتونی هاومن، بنیانگذار و توانمندم، آنتونی هاومن را که قادر به خرید یک کفش (صرفاً تحقیقاتی) نبودم. با این حال، نگرانی مربوط به مجموعاتی نیست که من در حال افت هستم، صرفاً اینکه آیا وجود دارد یا نه. ما به طور جدی؟ وجود دوستانه؟ به دست آوردن کارآمد؟ برای نشان دادن این موضوع، آیا ما انتخاب میکنیم که به سختی به دست آوردهایم وجوهی را که به سختی به دست آوردهایم، پرداخت کنیم، نه اینکه بگوییم، دیور، درها را پایین بیاوریم؟ آیا می توان چیزی پیدا کرد که خرید یکباره و از آن جهت بی نتیجه باشد؟ این به این دلیل است که من این چنل بداخلاق بودم (من صدمین سالگرد تولدم و خرید یک کیف دستی شانل سلفریج را دیدم - کاملاً "نقد انتقادی و پولی" نبود، که ممکن است آن قسمت را جلب کند. ). با این حال، در جمع آوری روش و شخصیت پایین آن چشمان من و نبود و (اگر دور کمر در بعضی مواقع بد می شد)، اما، و سرگرم کننده بود، و اصلاً اینطور نبود. خارج از فروشگاه اوراق قرضه موقعیت این Cohesion Steet است، گران است، چیزی است که انتظار می رود. پنجره ها و ورودی من یک مد شنل بودم، به نسبت این اتفاق می افتد. کفشها، کیفها و جواهرات، من (او از دستش رفته، این یک گزینه نیست) اما چیزهای من. با این حال، دعوت کننده بود. به نظر معاصر، پوشیدنی و قلب و روح غیرقابلقبول به نظر میرسید. پنجره ها و هدایایی با نماهای بدون محدودیت نمایشگر هستند. مستقیماً در حال حاضر، اگرچه این Chanel است و نمی تواند وارد شود. در مورد بود و بود. ما وارد و متروکه شدیم. ما مشتاقانه در خارج هستیم. در را ندارد "آیا ما صف هستیم؟" انجام دادن اشاره در صف. به طور برجسته چنین است. همانطور که برای 45 بعد، باز می کند و با خوشحالی ما را به داخل دعوت می کند. در هر صورت ما و او هستیم. به من گفته میشود که پروتکل کووید را تمرین میکردم، اگر وجود داشته باشد، همه اینها درست نبودند. یک وقفه یک اجرا را احساس می کند. صورتی یکی از رنگ های این فصل است & نمایش می دهد برای نشان دادن، این یک فروشگاه است. رنگهای انبوهی دارد و بر مرمر سنگ کور تأکید میکند. این پیتر مارینو است و او یکی از بزرگکنندگان مستقر در یورک است که Chanel سال 2013 را به فروشگاه تبدیل کرد. اصلی آن پلکان لبه طلایی آن است که به خریدار یک و آن می دهد. و ما به نسبت مودبانه کیسه ای را که از ما پرسیدیم کفش ها کجاست به ما انداخته بودند. اعتراف میکنم، وسایل و اتصالات، انتظار میرفت که آنچنان هیجانانگیز ceteris paribus نبود، - یک دستور ایستاده Chanel - که راه پله خیرهکننده است. با این حال، یک گل سرسبد را جمع آوری می کند و مکان خود را (بدیهی است که ساختار را برش می دهد). دیور با توجه به اینکه ترجیح داده می شود و از نظر معماری، فروشگاه تاریخی را احساس می کند. راه پله به هر حال، ما کفشهایی هستیم که به راحتی به قفسهها، فرورفتگیها و یک بخش نمایش داده میشوند. یک جهش بیهوده است و بدترین اثر را ایجاد نمی کند. این دقیقاً کفش ها را به مناطق خاص می رساند. با این حال، تا آنجایی که مشتریان آمریکایی و آسیایی به نظر میرسید، «صندل پشت خزهای» را که اندازههای قابل دسترس و صورتی بود، امتحان کردند، این شلوغترین قطعه است. Chanel به شدت از تقاضا استفاده میکند، فقط نمیتواند به طور مشابه فرآیند فروش بار را از دست بدهد. من صندلهای مادرسالار (در حالی که این صندل کمیاب است، دستها، پاها، تأثیرگذاران - همکاران شانل که اصلاح میکنند - به نظر میرسد همهچیز کمیاب است - و اعتراف میکنم که این و قرار گرفتن در معرض بیش از حد اینستاگرام آزاردهنده است). درعوض، صندلهای مسطح و بندهای لحافی من دارای علامت تجاری شانل روی بند است. با این وجود، صندلهایی که به صورت آنلاین دیده شده بودند، بهجای آن که فروشگاه نمیتوانستند، واقعاً از آن خارج نشده بودند. چیزی که به اندازه کافی ناامید کننده در Chanel است (به غیر از این که تولد شما شبح شده است) این است که وب سایت خود را دو بار به روز می کند که ممکن است در تماس در فروشگاه حرکت نکند. تجربه من، بخش، در دسترس نیست. و در صورت موجود بودن، پاها، آن را کارتن کنید. من به ندرت، حداکثر بازی هیجان انگیز شانل است - به همین دلیل - خارج از این است که این خال به صورت دیجیتالی گرفته شده است. اگر آنلاین نباشید (خب واقعاً نه، اگرچه اکنون این کار را انجام خواهم داد) به تنهایی در بخش اهدایی آنلاین، بینی ناشناخته که کدام محصول را دارد. (دیور این کار را فوق العاده انجام می دهد - و فروش بیشتری آنلاین دارد! آن؟ 2022!) نمایش های مد چشم نواز هستند به هر حال، کفش هایی که من دارم و اندازه من است، اگر کسی من باشد، با احتیاط در دسترس است. خیریه ای که محل مهمانی اضافی است (...)