دسته ها
تولید گچبرگ | انتقال دانش فنی | از چین
مهم است که یک قرارداد روشن و بدیهی داشته باشید که شرایط پرداخت و واسپاری به کوه طور دقیق در آن درج شده باشد. همچنین باید در قرارداد معین شود که چه زمانی و با چه ارزی هزینه پرداخت میشود و از چه روش پرداختی استفاده خواهد شد.
هنگام ، باید روش مناسب حملونقل را متناسب با نوع کالا و مقدار کالای نفس تعیین نمایید.
نرخ عوارض و مالیاتهایی که باید به گمرک بپردازید را بهدقت بررسی نمایید. بررسی این هزینه در محاسبه حد سرمایه لازم بهعلت معاضدت میکند.
هنگام تجارت با چین، باید کد کالای صحیح را برای کالاهای خود بیابید تا بتوانید اسناد گمرکی را به طور دقیق پر کنید. این کد یک عدد ده رقمی برای خارج از کشور است. پس از دانستن کد کالا، میتوانید اطلاعات مهم دیگری جفت نرخ عوارض و هرگونه حصر یا را جستجو کنید.
کثرت از مردم اندیشه میکنند که اغلب کالاهای تولید چین، پافشاری ندارد. اما این انگار کاملا اشتباه است؛ زیرا این شخص واردکننده است که میتواند تعیین کند چه طیف کالایی با چه کیفیتی از چین وارد کند.
اگر قرار است با وانیکس از چین را تجربه کنید، متخصصان و مشاوران ما همیشه سعی در یافتن بهترین تولیدکننده دارند. تولیدکنندگانی که کیفیت کالا را وثیقه و اطلاعات دقیقی درباره میزان کیفیت محصول در اختیار آنها نهاد میدهند.
شاید یکی از مهمترین دلایلی که تاجران را به سمت چین میکشاند، دامن سود بالایی است که از نصیب آنها میشود. محصولاتی به قیمت عمده که حتی با محاسبه هزینه نیز باز هم یک سود چشمگیر را برای دارنده حصول و پیشه یا شخص تاجر به ارمغان میآورد. معمولا فرد واردکننده خود میتواند قیمت نهایی را تعیین کند، بدون آنکه نگران سود و زیان باشد. بهتر است که قیمت محصول ی با توجه به شرایط و زور خرید جامعه در نظر گرفته شود.
با این حال، شرکتهای فرانسوی همچون طفل حلقه به گوش آمریکا، سریعتر از هر شرکتی بلافاصله پس از عتاب دونالد ترامپ، از ایران خارج شدند و تمام قراردادهای خود با ایران و اصول توافقات بینالمللی را زیر پا گذاشتند و طرحهایشان در حرفه خودروی ایران و همینطور فن نفت را رها کردند و هیچ خسارتی هم ندادند و آبرویی برای آنان که تصور میکردند فرانسه به دنبال اشتغال جوانان فارسی است، بازمانده نگذاشتند.
هرچند این خروج مانع از تلاش و همت صنعتگران و مهندسان ایرانی نشد و با تلاش مثالزدنی خود توانستند تولیدات را افزایش دهند، لیک غرامت خسارتهای ناشی از این برون شد همچنان به دیباچه یک مطالبه از سوی خودروسازان و قطعهسازان ایرانی باقی تتمه است.
اکنون که پس از پنج سال ممنوعیت خودرو به کشور، با تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت، موتور با ساختوکار مشخص اجازه داده شده، ایرانیان وطنپرست بهیقین راغب نقرهداغ شدن همراهیکنندگان با تحریمهای ظالمانه آمریکایی هستند و تنها بلندگوهای تبلیغاتی غربیها و غربزدههای درونی همچنان به دنبال بازاریابی برای فرانسویها هستند.